A Magyar Turizmus Zrt. németországi képviselete és a Thomas Cook/Neckermann csoport még 2012-ben kezdte meg az 5 német várost átfogó, közös utazási irodai továbbképzését, amely a héten ért véget. A legfontosabb küldőrégiókra koncentráló rendezvénysorozat egy-egy állomásán 80-100 utazási irodai szakember vett részt, akik rendkívül elégedetten szóltak az elhangzott újdonságokról. Németországban egyre jobban látható az irodákon belüli generációváltás, amely tendencia okán az új döntéshozó szakembereknek újra és újra be kell mutatni hazánk turisztikai kínálatát. Ugyan Magyarország nem tartozik a főként utazási irodán keresztül foglalt utazási célokhoz, de a németeknél az utazási irodai szakemberek véleménye és hozzáállása a választott országhoz továbbra is meghatározó szempont. Így a turisztikai képviselet 2013-ban is...
A teljes anyag elérhető a Magyar Sajtóanyag Adatbázis-ban