A Gartner legfrissebb jelentése szerint, a Xerox a világ legjobb ügyfél-kapcsolattartói közé tartozik. A Magic Quadrant felmérésből kiderül, hogy a vállalat tökéletesen kielégíti ügyfelei igényeit, köszönhetően rendszeres ügyfélelégedettségi felméréseinek és felkészült kapcsolattartóinak.
Az ügyfelek elégedettségéért a Xeroxnál világszerte 175 ügyfélkapcsolati központban, 54 000 munkatárs, 30 nyelven, napi 1,6 millió interakciót bonyolít le.
A Xerox ügyfélkapcsolati munkájával az iparágak széles spektrumát fedi le: az ügyfelek a technológia, a kommunikáció, a bank és pénzügyi szolgáltatások, az utazás, a kereskedelem, az oktatás, a kormányzat, a gyógyszeripar és az egészségügy területén is számíthatnak a vállalatra...
A teljes anyag elérhető a Magyar Sajtóanyag Adatbázis-ban